Vásárlói tájékoztató

1. Az internetes jegyvásárlás

1.1. A szolgáltatás leírása

2. Jegykiválasztás

2.1. Szektoros jegykiválasztás

2.2. Érkezési sorrendes jegyválasztás

2.3. Elfogyott jegyek

3. Kedvezmények

4. A kosár használata

5. A megrendelés véglegesítése

6. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele

6.1. E-ticket

7. Fizetés

7.1. Fizetési mód

8. Elállás a vásárlástól

9. A vásárlás visszaigazolása

10. Hiba a fizetés során

11. Számlaigénylés

12. Elmaradt események

13. Adatainak tárolása, védelme

14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

1. Az internetes jegyvásárlás

1.1. A szolgáltatás leírása

A ticket.ke.hu online értékesítő rendszer a Lovasakadémia Sportclub (Szolgáltató) tulajdona. A ticket.ke.hu online értékesítési oldalon ön (a Vásárló) információt kaphat a Sportclub szervezésében megvalósuló eseményekről (Rendezvény). A kiválasztott eseményre kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat elektronikus fizetéssel. 

2. Jegykiválasztás

2.1. Szektoros jegykiválasztás

Az online jegyvásárlás főoldalán kiválasztható a kívánt jegytípus. A legördülő menüből választható a szektor, majd ezt követően megjelenik a szabad helyek száma. Amely szektorban nincs már megvásárolható jegy az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható. A szektorok elhelyezkedése a bal oldali képen tekinthető meg. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, akkor a „Kiürítés” gombbal tudja törölni.

2.2. Érkezési sorrendes jegyvásárlás

Amennyiben a rendezvénytér nem számozott ülésrendes – tehát a rendezvényre szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, a rendezvényekre a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy rendezvényenként változó mértékben – maximált lehet.

2.3. Elfogyott jegyek

Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy.

3. Kedvezmények

Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A jegyvásárlás felületén található legördülő listából választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan a kedvezményes jegyárat mutatja. Egyes eseményeknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. gyerek, szenior, fogyatékkal elő), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

4. A kosár használata

A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott esemény címe, az időpont, és a választott szektor, ha van. A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a mennyisége, és a kettő szorzata látható. A jegyek alatt/mellett látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy bal oldalán lévő piros “X” ikonra.

5. A megrendelés véglegesítése

A vásárlás véglegesítéséhez töltse ki a számlázási adatokat, a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Kérjük, adatait figyelmesen és pontosan rögzítse, mert számla kiállítása az itt megadott adatok alapján történik. Számla igényét az űrlap megadott mezőjében jelezze. A vásárláshoz az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató, valamint a SimplePay fizetési feltételek elfogadása szükséges. Ezt követően a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával válik véglegessé a vásárlás.

6. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele

6.1. E-ticket

A vásárlást követően a Szolgáltató egy e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre, amely kattintható link formájában, vagy csatolt mellékletként, vagy ún. landing page-en keresztül tartalmazza az e-ticketet. Az e-ticket egy teljes értékű elektronikus Jegy. Az e-ticketen lévő számsor és vonalkód vagy QR kód az összes szükséges információt tartalmazza az elektronikus beléptetéshez. A vonalkódot vagy QR kódot a Rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan is ellenőrzik.

A fizetést követően az e-ticket kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus.

Az e-ticketet a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le, és maga nyomtatja ki, azokat nem lehet sem személyesen a jegypénztárakban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott e-ticket abban az esetben használható fel, amennyiben azon a vonalkód vagy QR kód jól olvasható. Nem szükséges az e-ticket kinyomtatása, amennyiben azt a Vásárló a Rendezvényen saját hordozható elektronikus eszközének kijelzőjén (pl. okostelefon) be tudja mutatni.

A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az e-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles vagy kinyomtatva, vagy egyértelmű azonosításra alkalmas kijelzővel rendelkező eszközön (pl. okostelefon) a Rendezvényre magával hozni. Vásárló tudomásul veszi, hogy az e-ticket-en található vonalkódot a rendezvény szervezője a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrizheti, amely azt azonnal érvényteleníti. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a rendezvény szervezőjének a beléptető-rendszere az adott vonalkóddal beléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az e-ticket belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

7. Fizetés

7.1. Fizetési mód

A ticket.ke.hu vásárlói elektronikus módon fizethetnek. A Pénztár oldalon a vásárló megtalálja a szolgáltató SipmlePay Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Szabályzatát és a jelen Vásárlási Tájékoztatót. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elolvastam és elfogadom” jelölőmező bekattintását követően nyomja meg a „Megrendelés elküldése” gombot. A rendszer átlépteti önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a megvásárolt – adott időpontra szóló – jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.

8. Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!

9. A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról a ticket.ke.hu rendszer automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a +36-82/528-311 telefonszámot, vagy küldjön email-t a ticket@ke.hu címre. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

10. Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja a SimplePay ügyfélszolgálatát (+36-1 3666 611)! Ne indítsa újra a vásárlást!

11. Számlaigénylés

A Vásárló a vásárlásról számlát igényelhet. A számlaigénylést a megrendelést megelőzően a Vásárló a Rendszerben erre kialakított felületen teheti meg a számlázási adatok megadásával. Számlaigény esetén a „Cégnév” és az „Adószám” mező kitöltése kötelező, valamint az űrlap alján található „Szeretne számlát igényelni a fizetésről?” legördülő mezőben az igényt meg kell erősíteni.

Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni.

A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak (a ticket@ke.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.

12. Elmaradt események

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A ticket.ke.hu oldalon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.

A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján az OTP bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén – a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

13. Adatainak tárolása, védelme

Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatkezelési Szabályzatot, amely a ticket.ke.hu oldal láblécében érhető el.

14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon a központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36-82/528-311 munkanapokon, hétfőtől péntekig 9.00-16.00 óra között; E-mail cím:  ticket@ke.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.

0