A Kaposvári Egyetem mindkét csapata Kaposvár városának fejlesztési lehetőségeit és marketing stratégiáját dolgozta ki. A hazaiak mellett a győriek Zalakaros, a Corvinus Egyetem pedig Siklós város fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket mutatták be.
A verseny célja, hogy a hallgatók jobban felkészüljenek a munkaerő-piaci kihívásokra, illetve valós problémák megoldásán dolgozzanak.
„A hallgatók, a konzulens oktatók és a város képviselői szorosan együttműködnek, sőt az önkormányzatok bírálják is az elképzeléseket. Így minden esély megvan arra, hogy a fiatalok ötletei tényleges beépülnek egy-egy település fejlesztési terveibe”
– hangsúlyozta Dr. Szigeti Orsolya a Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar dékánja.
A megmérettetésen végül hazai győzelem született, hiszen a Kaposvári Egyetem magyar hallgatókból álló csapata győzte meg leginkább a szakmai zsűrit. A fiatalok december 6-án, Miskolcon, az országos döntőben bizonyíthatnak.
A győztes csapat: Horváth Adél, Takács Ottó harmadéves kereskedelem és marketing alapszakos hallgatók
Felkészítő tanár: Pintér Attila
A Kaposvári Egyetem és a Kar vezetése ezúton is szívből gratulál a győzteseknek és minden résztvevő csapatnak!
https://ticket.ke.hu/kezdolap/hirek/2169-dontot-ert-hallgatoink-marketingstrategiaja#sigProIdfb62ced5f4